Przerwa urlopowa

Przez tydzień będę gdzieś tam :)

10 komentarzy:

erunandelincë pisze...

z dołu wyglądają wystarczająco ładnie. :P

Kropka pisze...

No tez są niczego sobie, ale jednak te połoninyyyyyyyyy.... :)

erunandelincë pisze...

Połoniny z dołu też widać. :P

Anonimowy pisze...

Mi się rozchodzi o to co widać z tychże połonin... :P

erunandelincë pisze...

z połonin widać dół. piękny, prawda? to po go opuszczać?

Anonimowy pisze...

Żeby mieć inkszy punkt widzenia i widzieć piękne widoki z prawa, z lewa z przodu i z tyłu :P Na dole takich z pewnością nie uświadczysz :P

erunandelincë pisze...

na dole też mam widok z lewa, prawa, z przodu, a nawet z tyłu, jak się odpowiednio odwrócę, i wszystko jest wyraźniejsze, bo dużo bliżej. :)

Anonimowy pisze...

Ale mniej widać bo albo jest równo albo góry zasłaniają, a jak jesteś na górze to więcej widać i na równym i nawet kiedy góry zasłaniają :P

erunandelincë pisze...

jak jestem na górze to rzadko kiedy mam siłę na cokolwiek patrzeć. :P Zakładając, że ktoś mnie pod tą górę wepchnął. :P

Anonimowy pisze...

Można wyciągiem krzesełkowym :P